.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار مازندران، آرام و باثبات

رئيس سازمان بازرگاني استان مازندران گفت: بازار مازندران در ايام تعطيلات نوروزي دوره آرام و باثباتي را طي کرد که رضايت شهروندان را فراهم آورد.

عباسعلي وفايي نژاد افزود: باتوجه به روند بازرسي و نظارت هاي تاثير گذار و نيز انجام طرح هاي نظارتي با استفاده از تمامي امکانات توانستيم اين آرامش را براي شهروندان به ارمغان آوريم.
وي با اشاره به افزايش تقاضاي عمومي براي کالا و خدمات در ايام پاياني سال اظهار داشت: براي ثبات قيمت ها، تنظيم بازار و همچنين کنترل مراحل مختلف اين روند برنامه ريزي هاي مناسبي صورت گرفت و سازمان بازرگاني استان موفقيت مطلوبي را در اين زمينه داشته است.
رئيس سازمان بازرگاني استان مازندران برپايي بيش از 22 نمايشگاه با ظرفيت يک هزار و 842 غرفه در استان براي عرضه محصولات مختلف را در اين راستا قلمداد و بيان داشت: در اين مدت بيش از يک هزار و 100 تن مرغ منجمد ذخيره سازي و يک هزار و 500 تن گوشت مرغ گرم توزيع شده است.
وي با اشاره به توزيع پرتقال و سيب در قالب طرح نوروزي بيان داشت: بيش از 950 تن پرتقال و يک هزار و 300 تن سيب طرح ذخيره سازي در استان طي اين ايام توزيع گرديده است.
وفايي نژاد تصريح کرد: بازرسان طرح نظارت ويژه از تاريخ يازدهم اسفند لغايت يازدهم فروردين ماه از 30 هزار و 208 واحد صنفي بازديد کردند که براي 3 هزار و 823 واحد صنفي متخلف پرونده به ارزش 417 ميليون و 306 هزار و 54 ريال تشکيل و جهت رسيدگي صدور رأي به مراجع ذيربط ارسال شد.
وي يکي از بارزترين دستآوردهاي سازمان را در ايام طرح نوروز افزايش رشد 50 درصدي ارتباط مردمي برشمرد و اعلام کرد: شهروندان و مسافران در ايام طرح بيش از يک هزار و 500 مورد تماس با تلفن 124 ستاد خبري سازمان برقرار کردند که با پيگيري فوري بازرسان سازمان رسيدگي به شکايات اقدام شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.